2012. november 2., péntek

smukkok...

Valahol - talán az Etsy-n? már nem emlékszem - láttam valami hasonlót, és úgy megtetszett, hogy akartam magamnak is egyet, így belekontárkodtam egy kicsit az ékszerkészítés mesterségébe.

Horgolt kis pöttyöket fűztem össze, kellett még hozzá némi Swarovski gyöngy, meg drótok, és fémkarikák, meg egy lánc és két meztelen fülevaló, és már kész is az új bizsum.


13 db. zsibongó tömeg:

Jucus írta...

Nagyon helyeske! Én is láttam valahol, az én fülembe is elült a bogár, csak valahogy az ékszerkészítést még nem nagyon próbáltam.

Laucica írta...

Ez nagyon édes!:)

Névtelen írta...

Nagyon egyedi,pláne ha jól állnak neked ezek a színek:-)

kepi táska írta...

Hahó, nagy csend lett a takaró körül. Lehet tudni róla valamit? Szívesen megnézném a végeredményt!:-)

Monika írta...

A zsibongó tömeg igencsak hiányol?????Mi újság?Jól vagy??????

L. M. Zsuzsi írta...

Igen, igen!! Hiányol a tömeg, kedves Madmazell!!!

Névtelen írta...

Tök ciki! valaki azóta várja a nyereményét! Kiforszírozott ingyen takaró, aztán eltűnés. Klassz!

Monika írta...

Én csak remélem,hogy nincsen baj Mamzi?! Az a baj,hogy nagyon furán egybeesik az időpont,de mivel nem tudom ,hogy mi az oka ,így sajnálom,hogy nem tudsz válaszolni.Nem úgy ismertelek meg a blogon keresztül,ahogy most kinéznek a dolgok.
Ha tudsz,írjál néhány sort,megnyugtatva a zsibongó tömeget!!!!!

Névtelen írta...

Én is vártam a nyereményt,de egyáltalán nem baj,hogy nem küldi,csak az esett rosszul,hogy senkinek sem válaszol.Én nem gondolom,hogy ingyen takaróra hajtott volna,valami biztosan történt.De azért én reménykedem,hogy legalább a kész mű egyszer bemutatásra keül.Nagyon boldog karácsonyt kívánok utólag is.
Szeretettel:
V. Andi

Monika írta...

Én is így gondolom Andi,ahogy te!Nagyon remélem,hogy nincsen baj!!!!

Clipping Path Service írta...

This post is absolutely brilliant! Thank you so much for sharing!

Mona Martin írta...

I really like it and I am also waiting for the post information.
Background Removal Service

David Millar írta...


I gotta bookmark this website it seems handy handy Ghost Mannequin services
Photo Retouching Services
background removal service