2012. október 16., kedd

függőleg és derékszögben...

Még nincs kész, csak készülget, de épp a DMC (számomra) új Géométry technikáját / hímzővásznát tesztelem, és nagyon-nagyon tetszik, gyorsan haladós, szép, és szokatlan, kedvemre való. Amúgy is nagy vonzódásom van a tiszta és szabályos geometrikus formákhoz, úgyhogy ezt nekem találták ki.

12 db. zsibongó tömeg:

Névtelen írta...

Ez mekkora ötlet,és milyen szép!!!

VKOrsi írta...

ez gyönyörű!

puma írta...

Ez de jó! Szerinted lehet ilyet Magyarországon kapni?

Jucus írta...

Tényleg érdekes egy technika, még nem találkoztam ilyesmivel.

eSti írta...

Nagyon tetszetős! Olyan jó, hogy nálad mindig tanulok valami újat!

Monika írta...

Érdekes nagyon.Szerdán feladtam gyorsaságival a Koczkákat.Azt mondták,hogy 3 nap alatt odaér, ezek szerin mégsem.:(

Mademoiselle írta...

Mammka, nem baj ám, ha nem ér ide pont 31.ig, attól még beteszem a neved a sorsolásba, de szerintem hétfőn, legkésőbb kedden befut az, ha 3 naposra ígérték. :-)

Monika írta...

Köszönöm,kedves vagy,de elsősorban nem a nyereményre hajtok,hanem arra,hogy meglegyen a nagy takaród.Most nagy horgolási lázban vagyok és jólesett gyakorolni is, neked így örömet szerezni.Ez a legjobb.Remélem,hogy tudod őket használni.Egyszínűek,semmi extra.

Monika írta...

Megnéztem még 1x és teszek majd fel képeket.Ausztráliában hímeztek így régen-is.

Monika írta...

Itt láthatók a fotók: http://mammka.blogspot.hu/2012/10/mademoiselle-nek-ajanlva-szeretettel.html

Mademoiselle írta...

Köszi, megnézem :-) Egyébként épp most írok neked emailt, az imént megérkezett a csomag :-)))

Monika írta...

Jaj,de jó!!!!!!:)
Képzeld, nincsen egy öltés sem a visszáján.Épp ez a csuda benne.Tettem fel olyan fotót is,de akkor nagyban még egyet,hogy lássad.Azt sajnos nem tudom,hogy a színén hogyan dolgozták el,a videón visszanézem.
Fantasztikus egy hely volt!!!!!