2012. szeptember 15., szombat

(f)őbagolysága...

Öt perces menet.
Bagolykát kívánt máma női szeszélyem.
Aztán ettem egy csokit.

__________
Másnap:
A Meskára is készült egynéhány, hogy másnak is lehessen főbaglya.
Ha akar.

11 db. zsibongó tömeg:

Jucus írta...

Amúgy is bagoly-imádó vagyok, úgyhogy egy imádója már van a baglyodnak!:o) Ügyi vagy, nagyon édes!

Zsóka írta...

Nagyon jó ez a könyvjelző is! Jó ötleteid vannak!

Mademoiselle írta...

Á, nem én találtam ki, egy ausztrál fonalhoz tartozó mintakönyvben volt hasonló, csak átalakítottam kicsit :-)

Mademoiselle írta...

A könyvben nyaklánc volt, és más színű is, és kicsit mások voltak az arányai.

Névtelen írta...

De jó ahogy kikukucskál a könyv lapjai közül!:-)))))))))

Judit Eszter írta...

Mókás kis darab lett, nagyon termékeny vagy mostanában! A bögrések is aranyosak!

Mademoiselle írta...

ez egy ihletett időszakom :-) a horgolás jó mulaccság :-)

Márti írta...

Nagyon tuti és a fotók is igazán bejönnek! :)

zsuzsa írta...

Nagyon édes a bagolyka! Csak halkan kérdezem, hol a csoki? :))

Mademoiselle írta...

a hasamban ;-)

Barbi írta...

Háááá, de nagyon cuki!